Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2012

Znowu zakupowo :P

Tak tak znowu kupiłam ciuchy.
Ale tłumaczy mnie to iż zapłaciłam za nie bardzo okazyjnie.
Nazbierało się tego trochę, chociaż i tak nie wiem czy to wszystko. 
 Zacznę od koszuli. W rzeczywistości jest ona w bardzo soczystym turkusowym kolorze.


Cena 25zl.

Następnie zwykłe granatowe rurki ze streczu, czy jak to się tam pisze. Dostałam do nich niegłupi pomarańczowy paseczek, którego zapomniałam uwiecznić na fotce :P


Cena: 45zł + pasek gratis.
 Kolejne to 2  bluzeczki i koszula, które kupiłam na allegro.



Obie kosztowały po 14,90.


12,90
Kupiłam też długą sukienkę na gumce w biuście, ale nie pomyślałam ze materiał jest cienki i ze się prześwituje, wiec nie wiem czy jej nie sprzedam.


Cena: 20zł.
Asymetryczna bluzeczka w koralowym kolorze :)



Cena 15zł.

Zwykle balerinki do latania.


Cena 20zł.

I na koniec sukienka, za którą zapłaciłam bardzo mało, wręcz grosze i stwierdziłam że wezmę ją może się przyda :P


Cena: 10zł :)

To tyle. 
Polecam zaglądanie na ryneczki, bo naprawdę czasami można tam dostać rzeczy za śmieszne pieniądze.
 Miłego dnia 

:*




1 komentarz:

  1. Świetne zakupy. Najbardziej spodobały mi się topy - nie dość że takie apetyczne kolory to jeszcze jeden z nich jest w paski które ostatnio uwielbiam. Spodobały mi się też baleriny. Ja ostatnio kupiłam swoje za 30zł i na pewno nie są takie ładne jak Twoje. Ech...trudno. Jak już się rozwalą to poszukam czegoś ładniejszego i przede wszystkim tańszego, bo widzę się da się kupić taniej śliczne butki.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...