Obserwatorzy

poniedziałek, 26 marca 2012

Zakupy z Biedronkowej kosmetycznej przeceny + wysyp żali

Dawno tu nie pisałam, ale cierpię na brak czasu i jakieś chyba zmęczenie wiosenne. 
Jestem trochę zajęta szukaniem domów dla szczeniaków przybłęd i tu Wam trochę ponarzekam. 
Do pracy mojego taty przyplątała się suka, która się oszczeniła, pierwszy miot zabrała pani ze schroniska razem z suczką, jednak, że mój tata przywiązał się już do niej, po nieprzespanej nocy i wyrzutach sumienia, pojechała po nią 160km w obie strony i postanowił, że będzie ją szczepił, aby nie miała już kolejnych maluchów. Pojechał do weterynarza, suczka dostała zastrzyk i pan weterynarz powiedział, że kolejny za pół roku. Ojciec zapisał wiec sobie w kalendarzu i pilnował żeby nie przegapić, jak dobiegł termin, pojechał z nią do psiego doktora, a ten mówi, że już za późno. Nie będę pisała jak mój ojciec był zły. No cóż nic się nie zrobi. W styczniu urodziły się szczeniaki. Szukaliśmy na nie chętnych, ale pech chciał, że urodziło się 5 suczek i tylko 1 pies, a wiadomo, że ludzie częściej wolą psy, chociaż ja sama mam 2 suczki w domu i uważam, że lepiej mieć suczkę. Dałam ogłoszenie na tablica.pl, że oddam pieski, fakt dzwonią ludzie, ale wiele z tego nie wychodzi. Denerwuje mnie to bardzo, bo nie wiem czy ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem, czy jak. Wszystkie najpotrzebniejsze informacje są zawarte w ogłoszeniu, a oni mnie pytają jaka rasa, jakie będą w przyszłości mimo, że zamieściłam zdjęcie matki, a skąd ja mam to wiedzieć, co ja jestem prorokiem, skoro to kundelki i do tego ojciec jest nieznany? Coś mnie trafia. Ale i tak szczytem jest to, że pisała do mnie kobieta, która była zainteresowana 2 psami, ja się ucieszyłam, tak samo moja rodzina. Kobieta od razu zapytała czy byłaby możliwość dowozu piesków (około 140km w obie strony) po konsultacji z ojcem napisałam, że tak, to ona, że jest zainteresowana tym i tym psem i prosi o więcej zdjęć, to ja w te pędy pojechała cykać, wracam wysyłam, ona odpisuje, że poprosi jednak o zdjęcia tych i tych, to ja znowu, a ona że jeszcze poprosi ile mają centymetrów od podłogi do czubka głowy i czy mają uszka postawione czy nie, i ze teraz są ładne, ale na pewno zbrzydną, a na koniec ze ona chce psy maksimum do 9 miesięcy (na początku ogłoszenia była data ich narodzin!). Tu moja cierpliwość się skończyła i napisałam kobiecie do słuchu, kończąc że pieski są jakie są i że albo pani się decyduje albo nie, a ona już nic nie odpisała. Powiedźcie mi czym kierują się tacy ludzie? Czemu marnuje mój czas, robi nadzieje? Miałam już wrażenie, że to może jakaś stara emerytka, która nie ma co ze sobą począć i tak ludzi meczy. Mi naprawdę zależy na znalezieniu domów dla tych maluchów, bo do schroniska ich już oddać nie można. Strasznie denerwują mnie tacy ludzie.
Wylałam wszystkie żale, teraz przejdę do przyjemniejszej części, a mianowicie przecenowych zakupów w Biedronce.
Kupiłam masełko Afryka za 5zł, balsam na mój tłusty tyłek :p za 6.99 i żel pod prysznic Apart za 3.50. 


Szukałam jeszcze lakierów do pazurków ale niestety nie było. 
To tyle na dziś.
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...