Obserwatorzy

poniedziałek, 19 marca 2012

I ja się skusiłam - Alterra

Tak tak i ja się skusiłam na zakupy z rabatem i do koszyczka wpadły rybki i chusteczki do demakijażu Alterry.
Chusteczki już miałam, nie przepadam za nimi, ze względu na zapach i takie dziwne uczucie na buzi, ale stwierdziłam że to przydatna rzecz i za taką cenę nie będę wybrzydzać.
Rybki mam po raz pierwszy, zobaczymy jak to z nimi będzie, jeśli mi nie podejdą to mama dostanie prezencik :)

To tyle na dziś, nie mam weny do pisania, gdyż się nie wyspałam, bo siedziałam z moja sunią, która w nocy wymiotowała. Nie wiemy co jej jest, chyba coś z jelitami. Patrzyła mi w oczy jakby szukała pomocy, strasznie się męczyła, a ja nie wiedziałam jak jej pomóc. Mam nadzieje, że jej przejdzie, a jeśli nie to jutro pojedziemy do psiego doktora.
A dzisiaj pacze na świat moimi zielonymi oczami w lekko fioletowym wydaniu i gorąco pozdrawiam :)

:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...