Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

Happy Valentine's Day + male zakupy

Witam Kochane,
z okazji Walentynek, na punkcie, których jak Wam pisałam rok temu nie szaleje, chciałam Wam mimo to życzyć, dużo miłości, ale nie tego jednego dnia, ale każdego. Aby każdy dzień był takimi Walentynkami, abyście były szczęśliwe i zawsze były kochane!


Chciałam Wam też pokazać moje najnowsze nabytki.


W związku z tym, mam pytanie do dziewczyn, które mają wodę różaną, czy u Was też pływają w niej jakieś farfocle? Ja wcześniej tego nie zauważyłam, dopiero przy robieniu zdjęć.
A na Walentynki mama przyniosła mi z Biedroneczki kubeczek :) Prawda, że jest słodki?


A Wy jak spędzacie Walentynki?
Buziaki
:*

PS: Mam ostatnio trochę zaległości u Was, ale byłam trochę zajęta i nie miałam głowy do czytania. Obiecuję poprawę :)

38 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie niezmiernie ten olejek łopianowy. Słyszałam na jego temat wiele pochlebnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio o nim czytałam, więc postanowiłam wypróbować :) Kosztował grosze.

      Usuń
  2. uwielbiam kubki, każdy inny, mam po mamie takie zbieractwo ;) Przepiękny masz ten kubeczek :)

    Jezzzzzuuuu a na tą wodę czaję się od miesięcy, przypomniałaś mi, muszę sobie zapisać, najlepiej teraz :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba mam jakiegoś fioła na punkcie kubków. Teraz mam dylemat z którego pić :P
      Nio to zapisuj szybciutko! Ja za swoją dałam 5,99, wzięłam mniejszą butelkę, na spróbowanie. Martwią mnie te farfocle.

      Usuń
  3. Uwielbiam wszelkie kubki i kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek łopianowy też muszę sobie kupić. A kubeczek jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kubek :) W ogóle ja uwielbiam kubki i kubeczki, z nich herbata smakuje najlepiej :) Szczęśliwych Walentynek :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ochote na wode rozana, moze moja buzia by ja polubia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też postanowiłam spróbować, bo akurat kończy mi się mój ulubiony tonik.

      Usuń
  7. ja od taty dostalam czekolade :-D i to na tyle swietowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre i to. Ja gdyby nie ten kubeczek, nic bym nie dostała.

      Usuń
  8. świetny kubeczek :)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olej Vatika mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się marzył więc skorzystałam z okazji i marzenie spełniłam :)

      Usuń
  10. uwielbiam wodę różaną jest świetna, olejek się u mnie nie sprawdził, strasznie miałam po nim napuszone włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może mi powiesz czy u Ciebie też pływają w niej farfocle? Nie miałam wcześniej tego olejku więc jestem bardzo ciekawa jak u mnie będzie się sprawował.

      Usuń
    2. hmmm chyba nie :D ale w sumie nie jestem pewna bo zawsze szybko ją przelewam do starej butelki po toniku ale nie przypominam sobie nic pływającego. Zwrócę uwagę jak będę kupować następną buteleczkę :)

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  11. a Vatika Ci nie wysusza głowiny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza buteleczka, nie używałam go wcześniej. Mam nadzieje że tak nie będzie. Specjalnie kupiłam mniejszą butelkę, żeby najpierw wypróbować.

      Usuń
    2. ja miałam wielką butlę xd ale musiałam ją sprzedać bo te zioła indyjskie mi nie służa..

      Usuń
    3. O ho, ciekawe w takim razie jak będzie ze mną.

      Usuń
  12. mam ten sam olejek kokosowy i jest swietny,wlosy sie po nim pieknie blyszcza,sa mocniejsze i mniej ich wypada napewno bedziesz zadowolona!:)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kubek :)

    Buziaki ! <3
    Redsun
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubeczek uroczy:) Ja też nie przepadam za tym świętem.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kubki!!!:) widze ze musze sie wybrac do biedronki, bo ten mi sie podoba:D!!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe jak ci się spisze vatika ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...