Obserwatorzy

czwartek, 8 listopada 2012

Jak jest po miesiacu z Ewa?

Witam Dziewczynki.
Minął miesiąc odkąd zaprzyjaźniłam się z Ewą Chodakowską wiec postanowiłam się podzielić efektami.
W cyferkach szału nie ma ale ja czuje  się bardziej jędrna, napięta, smuklejsza. Moje pośladki na pewno się podniosły i kondycja polepszyła. Niestety po udach nie widzę efektów, a na to liczyłam, brzuch też pozostawia wiele do życzenia. Wrzucę Wam moje cm, proszę nie przestraszcie się. Waga również stoi jak zaczarowana. Nie zmieniłam diety, czasem sobie pozwalam na śmieciowe jedzenie, dlatego w sumie nie powinnam mieć niewiadomo jakich oczekiwań, jednak liczyłam na trochę większa różnice. Nie ćwiczyłam też codziennie, nie będę kłamać często zwyczajnie brak czasu, albo brak weny. 
Po miesiącu wygląda to tak:
TALIA: 67 ------> 65
BRZUCH: 73  ------> 72
BIODRA: 92  ------> 91
UDA: 51  ------> 50
 
 Jutro mam zamiar zrobić sobie zdjęcia i je porównać ze stanem początkowym :P
Zobaczymy jak to będzie dalej.
Moze powinnam przerzucić się na killera?
Jak sądzicie, ile miesięcy trzeba poćwiczyć, alby efekty były naprawdę świetne? 
Buziaki
:* 

15 komentarzy:

  1. KOchana, centymetr - dwa to już mniej niż było wcześniej :) Tylko się nie zniechęcaj, najważniejsza jest konsekwencja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje. Zobaczymy jak to dalej będzie z moim zapałem :)

      Usuń
  2. No no, ekstra :) Gratulacje!!! Ja się ostatnio zapuściłam, w sensie przestałam ćwiczyć... Pisz dalej, czuję się ponownie namawiana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh nie wiem czy ten wpis tak namawia, ale na pewno lepiej się ruszać, niż się nie ruszać :P

      Usuń
  3. Dziękuję za komentarz.Racja, a systematyczność to przecież podstawa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga o co chodzi z Ewą - to jest jakaś akcja w blogowym świecie? Ważne, że postępy są:)) Czekam na zdjęcia:))

      Usuń
    2. To trening z Ewą Chodakowską, poszukaj w necie :)
      Są, są i oby tak dalej. Oj zdjęć to raczej nie wrzucę, bo się wstydzę :P

      Usuń
  4. świetnie Ci idzie! :) życzę Ci wytrwałości i systematyczności.
    Chętnie będę czytała o efektach :)

    Dlaczego waga stoi? Myślę, że odpowiedź znajdziesz tu:
    http://www.tvp.pl/styl-zycia/magazyny-sniadaniowe/pytanie-na-sniadanie/wideo/ewa-chodakowska-trenuje-cala-polske/8560601

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, że Ewa każe wyrzucić wagę, ale kobiety chyba już tak maja że lubią jak kg idą w dół. Nie dziękuję, ale mam nadzieje ze tak będzie.

      Usuń
  5. Z takimi obwodami chcesz chudnąć? : O Mam bardzo podobne : P

    Dopiero co zaczynam prowadzić bloga, dlatego każdy komentarz sprawiłby mi ogromną radość, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Bardzo podoba mi się Twój przejrzysty wystrój bloga :)

      Usuń
    2. Nie to że chce schudnąć, chciałabym żeby moje ciało było smuklejsze, bardziej jędrne, napięte i żeby ma sama ze sobą lepiej się czuła.
      Bardzo dziękuję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ważne że widać efekty, kolejny miesiąc i kolejne centymetry znikną :)
    Też mam jej płyty ale strasznie nie mogę sie zmobilizować do regularności :/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...