Obserwatorzy

wtorek, 18 września 2012

Wykreslanka z wishlisty :P

Hej. 
Po drobnych problemach z komputerem wracam.
Wczoraj poczyniłam drobne zakupy kosmetyczne.


Jestem bardzo zadowolona z różu który mi się okazyjnie trafił :)
W Pepco przecenili większość kosmetyków, wiec postanowiłam zgarnąć cienie w kredce Rimmel. 
Polecam zajrzeć do Pepco, bo można czasami trafić coś fajnego.
Szminko-błyszczyk Celii trochę inaczej wygląda niż w sklepie. Ogólnie miałam problem z dobraniem koloru, nio i niestety trafiłam średnio, bo kolor wchodzi jakby lekko w pomarańcz, przynajmniej tak to wygląda na moich ustach. Mowa o kolorze 507. Chciałam jakiś ciepły beż, może coś wchodzącego w brąz. Chyba wybiorę coś jeszcze z kolekcji NUDE. Ogólnie było ciężko znaleźć te szmineczki wiec nie ma co marudzić.
Nio i mój pierwszy cień Catrice kolorek 400 My First Copperware Party. Cień spoko, kosztował 12zł i dlatego nie wiem czy skuszę się na jakiś jeszcze, bo może lepiej kupić Inglota za 10zł. Co o tym myślicie?
Dzis też miałam szczęście, tylko tym razem do ciuchów, z SH przyniosłam aż 10 sztuk.
Postaram się pokazać w najbliższym czasie.
Co sądzicie o moich zakupach?
Zmykam.
Buziaki dla Was 
:*

1 komentarz:

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...