Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

Zakupowo-prezentowy post

Długo mi zajęło zebranie się z napisaniem tego posta. Miałam to zrobić na początku tygodnia, jednak przez zatrucie pokarmowe i długie dochodzenie do siebie to nie wyszło.
Dziś pokarzę moje ostatnie nabytki i prezenty prosto z Anglii, ale zacznę od kolejnej buteleczki Cetaphilu. Chyba zajął stałe miejsce w mojej kosmetyczce, nie wyobrażam sobie już codziennej pielęgnacji bez niego. Bardzo ładnie "unormował" moją skórę, bo często miewałam problemy z przesuszonymi skórkami.
A teraz część ciuchowa, najpierw ciuchy od siostry, nie jest tego dużo i są to głównie spodenki z czego bardzo się cieszę, bo mam ich niewiele:



Lniane spodnie, z których bardzo się ucieszyłam bo zamierzałam takie kupić.


I bluzeczka "gorsetowa" z fajnej grubszej chyba bawełny.



A teraz moje zakupy, na początek moje uzależnienie czyli ModoMania:


Kolejna bokserka do kolekcji, tym razem w kolorze malinowym


Z wyprzedaży bawełniane spodnie Tally Weijl.


I na koniec mini z zameczkiem z tyłu, kupiona w ciuchu za 4zł.



To tyle.
Życze udanego weekendu.
Ja spadam robić jagodowe muffinki
:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...