Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2012

Ulubiency - najczesciej uzywane w marcu :)

Dziś 1 kwietnia, ale bez żartów czas na kosmetyczne podsumowanie marca.


Pokaże kosmetyki, które najczęściej były przeze mnie męczone :p
Oczywiście nie jest to wszystko, ale te które chciałabym pokazać. Niektóre będą się powtarzały, niektóre występują pierwszy raz :D Staram się kończyć kosmetyki, których mi już niewiele zostało.


1. Rozświetlacz Colection 2000 Shimmer&Shade 3 Just Peachy.
2. Tusz Max Factor 2000 Calorie Curved Brush. W tym miesiącu była podmianka opakowań, nie mam już zapasu. Trzeba będzie coś zakupić :)
3. Delia Glamour Fashion korektor do brwi brązowy. Też męczę męczę i skończyć nie mogę.
4. My Secret Star Dust 5. Również się zakochałam, chyba muszę dokupić jeszcze jakieś pyłeczki.
5. Cień Inglot Vertigo 63. W tym miesiącu dotknął dna :(
6. Błyszczyk Eveline Colour Celebrities 566.
7. Szminka L'Oreal Color Rich Star Secret 711. Też pomalutku się kończy.
8. Paletka Avon True Colour Vintage violet.
9. Avon Wrapped in cashmere Gold wrap. Przydatna, gdy chce szybko się pomalować.


10. Bourjois Bluch 15 rose eclat.
11. Naturalny puder cera tłusta i trądzikowa Jadwiga - tak jak w tamtym miesiącu, męczę go męczę.
12. Rimmel Match Perfection odcień 103 True Ivory. W tym miesiącu używałam go zdecydowanie najczęściej.
13. Niezmiennie korektor Bell Multi Mineral, już mi się kończy więc muszę kupić kolejne opakowanie. Więcej o nim TU
14. Korektor Essence Cover stick 03. Tez go męczę i powoli rozglądam się za czymś nowym, ale nie mam jeszcze pomysłu.
15. Sfatygowana kredka Max Factor Kohl Pencil 020 Black - używam, używam, a kończyć się nie chce.
16. Eyeliner Wibo.
17. Odżywka do pazurków Eveline 8w1.
18. Podwójna kredka Avon Kajalstick Green & White. Używam białej na linię wodną.
19. Kredka Rimmel Special Eyes eye liner pencil 114 rich brown - używam do brwi.



20. Be Beauty Green Nature balsam regenerujący.
21. Oliwka pielęgnacyjna Hipp. Już rozumiem skąd te och i achy. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się że oliwka może być taka przyjemna, wcześniejsze których używałam nie przypadły mi do gustu, a tą uwielbiam.
22. Krem Eveline Slim Extreme 3D chłodzący. Walka z nadprogramowymi kilogramami trwa.
23. Ziaja Mydło pod prysznic brzoskwinia i gruszka. Mój faworyt to jednak pomarańcza.
24. Emulsja do higieny intymnej Lactacyd.
25. Radical Mgiełka wzmacniająca.


26. BeBeauty Nawilżające mleczko do demakijażu.
27. Flos-Lek Żel ze świetlikiem i herbatą. Mam mieszane uczucia, bo jakoś nie wiem czy on cokolwiek mi daje.
28. Neutrogena Visibly Blear 2-in-1. Więcej TU.
29. Żel do mycia twarzy Iwostin Purritin. Już się kończy, obecnie do mycia używam też mydła Bambino dla dzieci z polecenia dermatologa.
30. Cetaphil Dermoprotektor o nim chyba wiele pisać nie trzeba.
31. Scrub Avon Clearskin.



32. Ziaja Bloker o nim tez pisać nie trzeba.
33. Antyperspirant AA Deo Active Pure. To moja pierwsza kulka z AA i naprawdę ją polubiłam 
34. Ziaja Wazelina kosmetyczna biała. Więcej TU.


Na koniec zapachy, które molestowałam najczęściej:
- DKNY Red Delicious. Oprócz tego, że bardzo lubię ten zapach to wiąże się z nim wiele miłych wspomnień, które wracają gdy tylko go poczuje :)
- Escada Ocean Lounge.

To tyle jeśli chodzi o marcowych ulubieńców.
Jutro postaram się wrzucić fotki moich nowych nabytków :)

:*

3 komentarze:

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...