Obserwatorzy

środa, 22 lutego 2012

W poszukiwaniu korektora idealnego. Przystanek: Bell Multi Mineral

Problem z sińcami pod oczami i obrzękami mam od kiedy pamiętam.
Robiłam badania czy to przypadkiem nie anemia, czy inne "coś",
jednak najczęstsze co słyszałam to: "widocznie taka twoja uroda".
Niestety to mało pocieszające. Przez cienie i obrzęki
moja twarz wygląda na wiecznie zmęczoną
i choćbym strzeliła sobie makijaż, którym przeszłam samą siebie to te cienie psują cały efekt, 
bo czego bym nie użyła i tak przebijają.
No właśnie, stąd moje poszukiwania korektora idealnego.
Co to dla mnie znaczy?
Przede wszystkim to taki korektor, który ma fajne krycie, nie zbiera się w załamaniach,
jest przyjemny w konsystencji i aplikacji, nio i nie obciąża tak bardzo cienkiej skóry pod oczami.
Obecnie używam korektora, który uważam za najlepszy z dotąd wypróbowanych,
czyli wspomnianego w tytule Bell Multi Mineral Anti-Age Concealer.
Rozświetlający korektor w płynie z minerałami.


Producent zapewnia, że:
Likwiduje oznaki zmęczenia oraz cienie pod oczami.  Połączenie aktywnych składników roślinnych  takich jak: proteiny pszenicy i wyciąg z nasion chleba świętojańskiego tworzy   Lift – Active Complex, który :
  • lekko napina i rozświetla zmęczoną skórę pod oczami,
  • daje natychmiastowy efekt wygładzonych zmarszczek i wypoczętego oka.
Delikatna i cienka skóra pod oczami od razu  zyskuje gładkość i napięcie.

Zawiera filtr UVB.

Posiadam korektor w kolorze 2.



Mogłabym go okrzyknąć moim ulubionym, jednak to ciągle nie jest to.
Korektor ma bardzo przyjemną konsystencję, która łatwo się rozprowadza.
Aby otrzymać lepsze krycie, delikatnie go wklepuję, a nie rozcieram.
Ładnie rozświetla, a dzięki pędzelkowi jak w błyszczyku łatwo się go aplikuje.


Przez dłuższy czas nie zbiera mi się w załamaniach, wiadomo po paru godzinach,
wypada go troszeczkę poprawić.
Zachęcająca do jego zakupienia jest również cena.
Kosztuje nieco powyżej 8zł.
Myślę, że fajnie sprawdzi się u osób,  które nie mają dużych problemów z cieniami pod oczętami,
a potrzebują rozświetlenia tych okolic.
Mimo, że będę poszukiwać dalej, na razie przy nim zostanę.

Planuje wypróbować polecany Maybelline Pure Mineral Cover 
oraz jakieś "kółko" korektorów, może to z Essence.

A może Wy mi coś polecicie?

:*

1 komentarz:

  1. to zbieranie można mu nawet wybaczyć za tą cenę:P ja niesty nie znam korektora idealnego

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...