Obserwatorzy

poniedziałek, 13 lutego 2012

Zakupoholizm?

Dziś wybrałam się do Pepco w bardzo konkretnym celu 
(tak, tak znowu Pepco), 
chciałam zakupić kurteczkę/żakiet z ecoskórki, 
jednak nie było już mojego rozmiaru. 
Poleciałam wiec do drugiego sklepu, 
gdzie niestety zastałam to samo. 
Zagadałam z bardzo miłą panią, która powiedziała, 
że będzie dostawa, 
ale nie jest w stanie mi powiedzieć czy akurat je dowiozą,
ale zaproponowała, 
że jeśli będą, to chętnie mi odłoży tylko jaki chce kolor. 
Eh cóż za mila pani, 
szczerze mówiąc dawno nie spotkałam się z taką miłą obsługą. 
Także proszę o trzymanie kciuków w czwartek.
Na pocieszenie kupiłam sobie błyszczyk N.Y.C. przeceniony na 2.99. 
Zaszalałam, bo jest w intensywnym kolorze. 
Od razu przepraszam za moje suche ręce, 
ale zimną mam z nimi straszny problem.



Udałam się również do Rossmanna, 
z zamiarem zakupu podkładu Rimmel, tego słynnego w żelu, a tam co? 
Cenna podkładu taka jak w stałej ofercie, ale uwaga, 
reklamowana jako promocja 
(teraz jest -20% na kosmetyki Rimmel, nie wiem czy wszystkie). 
Początkowa cena została zawyżona 
(przynajmniej mi się tak wydaje, bo wcześniej była niższa) 
na trzydzieści parę zł, a promocyjna to niby 28.99. Śmiech.
Poszłam więc do Natury, bo tam jest ta sama obniżka 
i kupiłam ten podkład za 22,90. 
Kupiłam ten w kolorze 103 True Ivory.


W Rossmannie wpadła do koszyczka słynna oliwka Hipp 
z kuponem rabatowym -15% (do dzisiaj) zapłaciłam 11.90. 


Mam ją pierwszy raz, zobaczymy co z tego wyjdzie, 
bo ja za oliwkami nie przepadam, mimo że skóra jest po nich cudowna. 
Zobaczymy czy się z nią zaprzyjaźnię.

Przyszedł dziś do mnie Dermacol. 
Hmm tak jak napisała mi Zoila, jest różowawy, 
ale jak go trochę roztarłam na skórze, 
kolor się trochę zmienił wiec muszę z nim poeksperymentować. 


Zastanawiałam się czy wrzucić zdjęcie koloru, 
bo on w rzeczywistości tak nie wygląda, aparat tego nie łapie.



Teraz tak myślę, który z nich jest ładnym beżem, żeby nie miał różowych pigmentów. 
Może ktoś coś podpowie?

Listonosz przyniósł mi też zamawiane wisiorki:
Sówka 4.49.


Serduszko 6.99. 


Myślałam, że łańcuszek będzie trochę inny.
Oraz zwijacz do kabla 2.99.


Jutro pewnie przyjdzie jeszcze sweter.
Podsumowując, to ze mnie chyba taka trochę sroczka, 
lubię, mieć, zbierać, a niekoniecznie potem używam, chodzę :P

:*


2 komentarze:

  1. Ja kupiłam Rimmela w promocji w Rossmannie właśnie, ale zapłaciłam za niego 23,19, regularna była 28,99. Nieładnie u ciebie zrobili z tym zawyżaniem ceny. Ciekawa jestem, jak sprawdzi się ta oliwka Hipp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, teraz myślę, że może po prostu przy kasie jeszcze obniżali cenę, ale jak słowo daje na żółto, czyli że w promocji była cena 28,99.

      Usuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...