Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lutego 2012

Carmex

Dziś chciałam napisać kilka słów o tak popularnym produkcie jakim jest Carmex.
Chyba każdy go zna, a przynajmniej o nim słyszał.



żródło: www.mycarmex.com

Mam wersję w błyszczyku o smaku wiśniowym. 
Nie przepadam za wiśniami, 
ale do wyboru była tylko podstawowa wersja, albo ta, więc wzięłam ten, a co :)

Oto opis produktu z KWC wizaz:
Wersja smakowa (wiśnia) znanego i lubianego Carmexu w tubce. 
Zalecany jest wszystkim tym, których usta wystawione są na długotrwałe działanie czynników atmosferycznych (słońce, mróz czy wiatr). Po zastosowaniu balsamu usta stają się pełniejsze i bardziej jędrne, a przede wszystkim nawilżone i odżywione. Balsam leczy suche kąciki ust oraz niepowtarzalnie radzi sobie z opryszczką, nadaje również delikatny połysk i niesamowite uczucie świeżości i delikatnego chłodu.
Działanie Carmexu::
- znieczula
- niweluje swędzenie
- nawilża i odświeża
- chroni przez zimnem
- natychmiast leczy pęknięte usta.
Ze względu na obecność kwasu salicylowego nie powinien być używany przez osoby uczulone na salicylany.

Skład: Petrolatum, Lanolin, Aroma, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cetyl Esters, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Banzophenone-3, Camphor, Menthol, Salicyl Acid, Vanillin, Synthetic Linalool, Benzyl Cinnamate, Geraniol. Zawiera Oxybenzone.

cena to około 8zł
Po raz pierwszy kupiłam ten produkt będąc na wakacjach u siostry w Anglii 
i chyba z nimi będzie mi się już na zawsze kojarzył.  
Uwielbiam carmex! 
Za wiele rzeczy, za to śmieszne uczucie chłodu/drętwienia, 
za wygładzenie moich usteczek, 
ochronę, gdyż posiada SPF 15, 
za to jak pięknie podkreśla moje duże usta, 
w sposób, który bardzo mi odpowiada, 
jak radzi sobie z ich suchością 
i za wiele wiele innych rzeczy. 
Nie wiem czemu sięgnęłam po niego tak późno, ale ważne że sięgnęłam.
Ostatnio w te mrozy mi nawet zamarzł!
Wiem na pewno, że to produkt, który na stałe znalazł miejsce w mojej kosmetyczce.
Mogę z czystym sumieniem polecić.
Planuje zakup innych wersji, aby sprawdzić, która będzie najlepsza dla mnie.

:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...