Obserwatorzy

czwartek, 13 grudnia 2012

Ciuchowo.

Witam Dziewczynki.
Obiecałam Blogowemu Światowi, że pokażę kurtkę jak przyjdzie i waśnie dziś mam zamiar to zrobić. Ale najpierw chciałam nawiązać do poprzedniego posta, a mianowicie do promocji na Cetaphil. Dziś i jutro obowiązuje darmowa dostawa więc jeszcze bardziej się opłaca. Za dwa produkty płacimy 33,02 zł a kurier przywiezie nam paczuszkę za darmo. Ja już kliknęłam, a raczej mi kliknięto, bo dostane swój zestaw jako prezent świąteczny :)
Ok wracam do kurtki. Kurtę kupiłam bardzo okazyjnie za 70zł. Jest nowa, była sprzedawana jako kurtka ZARY co ostatnio jest bardzo modne na allegro, ja się skusiłam ze względu na fason a nie na metkę. Co do metki, to jest z niej wycięta niby nazwa firmy, nie wiem nie wydaje mi się ze to kurtka Zary, chociaż kto to tam wie, może to jakaś stara kolekcja sprzedawana po za salonem. Mniejsza o to. Oto i moja nowa kurtka.



W rzeczywistości kolor jest trochę inny, taki trudny do opisania może to taka kawa z mlekiem, piasek, beż. No nie wiem. Kołnierz jest na gumie, odwija się go i jest kaptur. Jest bardzo zgrabna, co dla mnie jak najbardziej na plus. Ma lekko ścięte rękawki. Według mnie zrobiłam interes bo wydałam tylko 85zł, a kurtki szukalam bardzo długo i nawet na rynku chodzą po 100zl, ale pisałam już jak w nich wyglądam. Ogólnie jestem zadowolona. Były też takie w kolorze czarnym, ale na tej jaśniejszej przynajmniej dobrze widać krój.
Wracając tez do prezentów od siostry, zapodziała mi się jedna tunika, na szczęście się odnalazła i oto i ona.

Ma dłuższy tył, i pozłacane elementy na aplikacji czego niestety nie widać na zdjęciu.
I na koniec zakup z SH. Sukienka/tunika Amisu. Z moimi ukochanymi bufkami :)


Co sądzicie o kurtce? Chyba może być prawda? Nie wiem co sadzić o tym sprzedawaniu niby markowych rzeczy z wycięta metką. Ja ogólnie jestem zadowolona.

Na koniec chciałam napisać że to mój setny post! Nie mogę w to uwierzyć, wydaje mi się że tak niedawno zaczynałam tu pisać. Ciesze się ze jesteście ze mną i czytacie te moje wypociny. Bardzo Wam za to dziękuje :) Brakuje mi tez jednego komentarza do 500! Naprawdę bardzo mnie to cieszy, bo nie spodziewałam się ze ktokolwiek będzie tu zaglądał.
Gorące buziaki dla Was Kochane
:*

27 komentarzy:

  1. Fajna kurtka :) lubię takie puchate i dłuższe :) Zimą musi być cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Ja tez jestem zwolenniczką ciepła :)
    Dodałaś 500 komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta tunika od siostry mi się podoba! jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika bardzo mi się podoba :)
    Czas leci :) Widze że piszesz od lutego! Super gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka spoko ;) wygląda na ciepłą ;) ale najbardziej podoba mi się tunika ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna ta kurteczka- taka w moim stylu ♥ reszta ciuszków też extra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetna jest ta kurtka!
    a ta czarna tuniko- sukienka ge-nial-na! :D

    a ten jeżeli chodzi o cetaphil to darmowa dostawa jest od 99zł;/ ale i tak skorzystałam z promocji z tym kodem i moja koleżanka również i to tylko dzięki Tobie o tym się dowiedziałyśmy, za co DZIĘĘĘĘKUUUUJEEEMYYY! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś zrobili darmową dostawę, ale to trwało tylko kilka godzin i zmienili że od 40zł jest darmowa. Jest nawet na głównej stronie o tym że do 14tego jest wysyłka gratis. Ta opcja z darmową dostawą od 99 jest na stałe. Ciesze się ze pomogłam :) U mnie kurier powinien być już jutro.

      Usuń
  8. Fajna ta kurtka, wygląda na bardzo ciepłą. Myślę że za taka cenę opłacało sie kupić ra kurtkę. tunika tez bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo jaka super kurtka!:) ma ciekawy fason!:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka na 2 zdjęciu bardzo mi się podoba, a kurtka wygląda na mega ciepłą :))

    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs. Do wygrania aż 6 zestawów kosmetyków:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kurtka. Wlasnie rozgladam sie za czyms takim. Tunika tez bardzo mi sie spodobala :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa kurtka i pewnie ciepła :) a ta tunika z nadrukiem boska! Gdzie taką można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tunika pochodzi z Primarku, kosztowała 8 funtów :)

      Usuń
  14. Fajna kurtka, najważniejsze żeby była ciepła, a na taką właśnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka z amisu wydaje sie byc fajna :) a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna kurtka ,a ta druga bluzeczka strasznie mi wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurtka ładna, ale ja bym nie mogła takiej nosić ze względu na wzrost - jestem kurduplem :D
    obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem kurduplem, ale wolę żeby było mi ciepło.

      Usuń
  18. w 2 rzeczy sei zakochałam <3
    ps. moze obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...