Obserwatorzy

poniedziałek, 8 października 2012

Karolina i walka o piekne cialo

Witam dziewczynki. 
Dziś taki trochę inny post.
Tyle się naczytałam o treningu Ewy Chodakowskiej, naoglądałam się efektów i  sama nabrałam ochoty zrobić coś z sobą. 


Tak więc wierzcie, czy nie wierzcie wczoraj ruszyłam tyłek! Tak jak zaleca Ewa zmierzyłam się w strategicznych miejscach, zrobiłam sobie fotki w kostiumie kąpielowym i przystąpiłam do ćwiczeń. 
I tu pojawia się pytanie do kogoś bardziej obcykanego w tych sprawach. Powiedzcie mi, czy te efekty są po tym darmowym programie treningowym, który można ściągnąć na jej stronie, czy po tych ćwiczeniach z płyt?
Przyznam się, że jeśli chodzi o ćwiczenia to ze mnie ciamajda, moja kondycja, to nie kondycja, więc muszę powoli zaczynać. Wstyd, bo jak pomyśle, co się wyprawiało jeśli chodzi o sport jeszcze parę lat temu to to jak wygląda moje życie teraz to woła o pomstę do nieba. Dlatego nie mam się co dziwić, że tu i tam coś przybyło.
Zaczęłam od tego darmowego treningu, chociaż mam chyba ta pierwszą płytę, skalpel tak? Zaczęłam, ale szybko skończyłam, moje uda nie wytrzymały :P Ale mam nadzieje, że jeszcze trochę i będę robiła postępy.
Co mi doradzicie jeśli chodzi o te ćwiczenia? Może ktoś ma jakieś spostrzeżenia. Mam nadzieje że tu zajrzysz Paula i wypowiesz się, chociaż pisałaś posta na ten temat, ale może coś jeszcze doradzisz. Moje mięśnie brzucha dziś dawały o sobie znać, czyli jakieś tam są :P
Buziaki dla Was i trzymajcie za mnie kciuki, bo wczoraj zaczęłam i mam nadzieje że wytrwam.

7 komentarzy:

  1. Powodzenia! :) Ja ćwiczę z płytą Ewy już od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że już po kilku tygodniach bardzo wzmocniły mi się mięśnie brzucha i ogólnie sylwetka stała się smuklejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje żeby nie zapeszać :P Super, mam nadzieje, że wytrwam i u siebie zobaczę efekty.

      Usuń
  2. ewa chodakowska shape totalna metamorfoza szczupla w 4 tygodnie
    + drugi trening
    +


    http://download.hellshare.pl/ewa-chodakowska-szczupla-w-4-tyg-shape-trening-rar/9022672/


    http://egofiles.com/oAZy4wH5m711btRz/Ewa Chodakowska szczupla w 4 tyg shape+trening+.rar

    w pelni darmowe sciaganie bez logowania, bez wirusow itp !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, ja nie ćwiczę, aż się wstyd przyznać, ale mnie to już nic nie grozi...

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja trzymam za Ciebie kciuki :)
    Słyszałam, że duzo osób schudło z płytkami właśnie, ale jak wszędzie liczy się regularność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję :P Właśnie, a z tą regularnością to ja mam problem :(

      Usuń
  5. moje kolezanki oszalaly na jej punkcie i cwicza wytrwale ;)
    zapraszam cie serdecznie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...